Łożysko i piasta koła – konstrukcja, awarie i wymiana


Łożysko koła stanowi podstawowy element układu zawieszenia wielu pojazdów. We współczesnych samochodach łożyska koła często występują jako część zintegrowana z piastą. Prawidłowa praca piasty i łożyska jest niezwykle istotna, a wszelkie usterki mogą być bardzo niebezpieczne. Sprawdźmy zatem jak elementy te są skonstruowane oraz co je charakteryzuje.

Więcej na: http://www.iparts.pl/artykuly/lozysko-i-piasta-kola-konstrukcja-awarie-i-wymiana,57.html

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “Łożysko i piasta koła – konstrukcja, awarie i wymiana

  1. W artykule wygląda że to łatwa i szybka praca, ale w rzeczywistości nie wygląda to tak różowo jak ktoś nie ma zielonego pojęcia o mechanice to nie warto samemu się za to zabierać bo stracimy dużo nerwów i czasu. Warto jeszcze dodać żeby nie kupować najtańszych i często badziewnych części.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s